سرافرازی های سرافراز.
دوران 18ماهه ی مدیریت سرافراز بر صداوسیما بواسطه ی عداوت آشکار با دولت روحانی توسط رسانه های حامی دولت یکسره سیاه و منفی قلمداد می شود. این نگاه در حوزه ی عملکرد سیاسی این سازمان چندان هم غیر واقعی و اغراق آمیز نیست اما این دوران کوتاه نقاط قوتی هم داشت که در کمال تعجب در روزهای اولیه ی حضور رییس جدید آفرینندگان آن نقاط قوت و مثبت کارنامه ی 18ماهه ی سرافراز از کارشان کنار گذاشته شدند و استعفایشان دادند. دو مدیر موفقی که با نوآوری هایشان و همراه کردن افرادی کاربلد در کنارخود توانسته بودند دو شبکه ای که رسما مرده بودند و برفک پخش کردن به جای برنامه هایشان هیچ تفاوتی ایجاد نمی کرد را به معنای واقعی کلمه احیاء کنند.
غلامی در شبکه ی 4 با گرد هم آوردن برنامه سازان موفق در حوزه های مختلف که یا در شبکه های دیگر به دلایل مختلف امکان ادامه ی برنامه سازی شان نبود یا کمتر کار می کردند برنامه های جذابی را تدارک دید که هر کدامشان علاوه بر اینکه برای آنان که در آن حوزه ها علاقه مندی هایی داشتند جذاب بود دیگران را هم سرگرم می کرد ؛ منصور ضابطیان در حوزه ی فرهنگ و هنر با برنامه ی "100برگ" ، برادران صفاریان پور در حوزه ی دانش با برنامه ی "چرخ" ، علی درستکار در حوزه ی معارف با برنامه ی "سیم و زر" ، امیر دبیری مهر در حوزه ی اندیشه با برنامه ی "زاویه" و همین طور برنامه های شبانه ای که به نقد حوزه های مختلف عرصه ی فرهنگ و هنر می پرداخت ، همه و همه با تدبیر غلامی اتفاق افتاد. مدیری که در همان روزهایی که صحبت از حضور رییس جدید جدی شد مجبور به خداحافظی گردید. البته او در زمان سرافراز هم تحت فشار معاونت سیما بود که با همراهی رییس وقت صداوسیما به کارش ادامه داد.
سرنوشت تاجیک در شبکه مستند هم مثل مدیر شبکه 4 بود. او توانست شبکه ای که شاید خیلی ها نامش را هم نشنیده بودند را با آوردن مستندسازان کشور در کنار خود و همچنین نگاهی باز نسبت به گذشته و با پخش مستندهایی جذاب و برنامه هایی مثل "مجله تصویری فیلم کوتاه" سر زبان ها بیندازد و مستند سازان را به دیده شدن آثارشان در تلویزیون امیدوار کند اما او هم مجبور به خداحافظی شد تا آنان که دو نقطه ی قوت اصلی دوران سرافراز را باعث شده بودند کنار گذاشته شوند.
نکته ی بامزه اش اینجاست که با آمدن سرافراز هم علی عسگری بعنوان کسی که توانسته بود با تبدیل آنالوگ به دیجیتال پایه گذار یکی از نقاط قوت دوران مدیریت ضرغامی در صداوسیما باشد هم برکنار شده بود و انگار این یک رسم در مدیریت است که مدیران جدید در اولین اقدام نقاط قوت مدیران سابق را هدف قرار دهند.